Üldtingimused

Müügitingimuste kehtivus

1) Müügitingimused kehtivad cakery.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Sentjurin Production OÜ. (edaspidi Veebipood cakery.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad cakery.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Veebipood cakery.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel cakery.ee.

Hinnainfo

1) Kõik veebipoes cakery.ee toodud hinnad on eurodes (EUR) ning sisaldavad käibemaksu 0% (käibemaksuvaba).

2) Kauba kohaletoimetamine City Delivery kulleriga maksab €5.00. Veebipood cakery.ee võtab endale õiguse vaida kullerteenust pakkuvat ettevõttet.

3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva pärast tellimuse vormistamist).

4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja cakery.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

5) Veebipood cakery.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel cakery.ee

Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Telliˮ.

3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis (Kas kulleriga või tulete ise järgi) ja vajutage nupule „Telliˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor).

4) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

5) Tellimusi järgmiseks päevaks võtame vastu kuni kl. 18.00. Tellimuse vormistamise lehel saate valida soovitud tarnekuupäeva (30 päeva ette). Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäeviti 10.00−18.00 .

Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood cakery.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood cakery.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood cakery.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

Kohaletoimetamine

1) Kohaletoimetamine toimub järgmisel päeval pärast müügilepingu jõustumist.Pakume kohaletoimetamist ajavahemikus 14:00 – 20:00 . Taliinni linna piires, Viimsi valdkonnas ja Peetri alevikus. Tellimuste saatmiskulud on €5,00.

2)Tarneajad varieeruvad vastavalt teie asukohale.

3)Kui teie tellimusega hilineb viivitus või probleem, võtame teiega kohe ühendust e-posti või telefoniga.

4) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

5) Veebipood cakery.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood cakery.ee ei saanud mõjutada ega ette näha

Tagastamisõigus

1) Kõikide meie teenuste ja toodete tagastamine toimub ainult erandolukorras ja läbirääkimiste tulemusena. Palun vali oma teenus või toode hoolikalt. Kui esineb probleeme meie valmistatud koogi või teenusega, palun võtke meiega ühendust 48 tunni jooksul peale tellimuse täitmist. Iga juhtum vaadatakse läbi eraldi ja käsitsi.

2) Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel.

3) Veebipood cakery.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 48 tindi möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Vääramatu jõud

1) Veebipood cakery.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood cakery.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Pretensioonide esitamise kord

1) Veebipood cakery.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood cakery.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

3) Veebipood cakery.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

4) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@cakery.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.